SUVEKS VORMI!

Kuna minu senised vormisaamised pole eriti edukalt õnnestunud, siis panin paika endale uued tingimused. Kirjutasin suurelt musta ja roosa markeriga ülesse ning nüüd on need mul koguaeg silme all.

Image

Esimese punktina tõin välja magusa söömise piirangu, sest olen üsna kindel, et see on väga suur tegur, mis tõttu ma ei saa lahti oma kõhust ja see ei lase lihastel välja paista. Siiski-siiski olen ma nii suur magusasõber, et luban endale kord nädalas (laupäeval) midagi magusat. Kuid see ei tähenda seda, et laupäeval võin suust sisse pista kilode viisi torti või šokolaade. 😀 Eii, ikka mõõdukalt.

Teise punktina on mittesöömine peale kella 20.00 õhtul. Kuna olen ikka õhtuti harjunud midagi näksima (üldjuhul magusat), siis nende kahe punkti kasutuselevõtt peaks andma tulemusi küll.

Kolmanda punktina panin kirja, et vahetan saia sepiku või leiva vastu, mida ma olen ka jõudsalt teinud, sest saia söömine tekitab minus kohe süümekaid. Ja sepik ja leib maitsevad ka ju paremini!

Neljas punkt puudutab magusaid jooke, mida ma ka ikka aeg-ajalt tarbin. Eriti nädala sees linnas elades, sest Tallinna vesi on oi-oi kui paha ning toidu kõrvale ikka võtsin midagi head ja magusat. (Kuid siiski ma ei joo/ega joonud varasemalt gaasilisi magusaid jooke, sest gaasilised joogid panevad mu kõhu kõvasti valutama – nt. coca ja limonaad jm) Nüüdsest ostan ainult vett ning päris kodus olles joon oma mõnusat kraanivett!

Viiendas punktis on keelatud saiakeste söömine, sest kuigi tühja kõhuga on neid nii mõnus näksida, siis nad ei ole figuurile üldse head. Üritan nüüd praktika ajal lõunati midagi korralikumat süüa.

Kuuendas ja viimases punktis tõin välja, et näksimist ei osta, mis tähendab, et kui ma ei osta, siis ma ka ei söö. 😀

Kui ma ise praegu selle teksti läbi lugesin, jäi mulje, et ma söön iga päev hunnikutes shokolaadi ja saiakesi ning jooksin magusaid jooke liitrite viisi peale. Ei, nii asi ei ole. Ma ei toitu väga halvasti, aga ei toitu ka tervislikult. Toitun tavaliselt. Õhtuti tavaline Eesti pere toit – kartul, makaron, riis, kastmed jne.. Lihtsalt pean piirama oma näksimist, sest seda ju pole tegelikult vaja.

Samuti alustasin ka 30-day-challenge’ga, kus iga päev suurendasin enda kõhulihaste ja kükkide arvu 5 võrra ning iga 4 päeva tagant oli puhkepäev. Jõudsin ära teha 24 päeva, kui ühel päeval polnud aega seda teha ning sinnapaika ta jäigi. Enam motivatsiooni polnud. Lihtsalt ei viitsi. 😀 Kuigi see võttis tegelikult mu päevast ära nii väikese osa ja see oleks olnud seda väärt. Luban, et alustan uuesti !

Mari.

Advertisements

Kuna ma üritan aeg-ajalt ikka tervisespordiga tegeleda ja ennast vormi saada, siis mõtlesin, et paneks siia kirja järjepidevalt, kuidas mul see edeneb. Otsustasime kutiga, et oktoobrist hakkame tervislikumalt toituma ning enam rämpsu ja näksi ei söö. 😛 Eks siis ole näha, kuidas see välja tuleb.
Aasta alguses tegin endale Endomondo kasutaja ja hakkasin oma käike-trenni kirja panema. Talvel kõndisin üsna palju ning suvel jooksin ka natuke. 🙂 Nüüd jälle sügis käes, jalg haige ja joosta enam ei saa. Eile käisin kõndimas, tuli 9.04 km, seega peaks sellega edasi tegelema.
Juulis tegin 30-päevase squat challenge’i, mille tulemus on siin:
Image
Augustis üritasin teha uuesti squate + kõht, selg, hantlitrenn. Kuu alguses läks ilusti, aga lõpus tuli igast asju vahele ja no ei tulnud trennist midagi välja.
September läks täiesti ilma trennita, kuna ootamatult ja tühja koha pealt tuli mulle pöialiigese põletik ning seega trenni tegemine oli üsna keerukas. Samuti jäi ära minu jaoks ka tänane Paide-Türi jooks, millest on mul küll kahju 😦

Kuna oktoobrist üritame siis korralikeks hakata ja EHK ka mingit trenni teha, siis tegin endast 1.oktoober pilti ka, et hiljem võrrelda 🙂
Image
Elame-näeme, kuidas siis edasi edeneb! 🙂

mina Haapsalu promenaadil :)

mina Haapsalu promenaadil :)

Tere! Olen Mari ning alustan oma blogiga. Olen eelnevalt ka kirjutanud, aga see oli teismelisena ning jäi unarusse. Mul on ka oma käsitööblogi, mida vahepeal ikka täiendan, aga käesolevat blogi üritan järjepidevalt täiendada ning endast siin märku anda 🙂